خاطرات یک قد بلند🍁


The Diaries of a Magniloquent Queen

سالی که نو نشد

زمین متعلق به همه ی ماست 

یک سیاره، یک مردم...

مادامی که یادمون نره همه در یک آینده و در منافع و خطرات یک سیاره سهیم هستیم زنده خواهیم بود، مادامی که یادمون نره قوانین چیزی نیستن جز راهی برای قبضه کردن قدرت عام در کلمات و فروکش کردن تیک و تاک های افکار...این قانون برای همه ی جوامع کوچیکتر هم وجود داره، یک سرزمین، یک فرد! همه ی ما.... همه ی ما، در ویرانی مملکت سهیم هستیم! همه ی ماااا....😔 یک ایرانی، یک درد....

همه هدایت کنندگان تن های بی جان و خالی از تفکر هستیم که هر روز ، تنها از خوابی که هستیم بیدار می شویم و شب دوباره بخاب می رویم .... حواستان نیست اما، سکوتی هولناک پس همهمه های شهرها، تاریکی عمیق پس کورسوی چراغ ها، لابلای گیسوان شب می خزد...

نگاه کوتاهی به سفر های پادشاه عربستان در یک هفته ی گذشته بیاندازید. به آن هایی که با او قول همکاری و دست برادری داده اند، مرا یاد سال هایی می اندازد که نبودم. مادرم می‌گوید آواره بودند و خرابه های جنگ بر زندگیشان فرو میریخت... 

یک ایرانی یک قبرررر... و دشمنی ها تا ابد برای حفظ قدرت در جوی هایی پر از خون ادامه دارد!

از امسال میترسم، بوی غریب راکد و دل مُرده ایی می دهد.

پگاه، بیست روز پس از بهارِ سالی که اصلا نو نشد...


(: Pegah ۰
بد ذات
خیلی سال بعد .... برمیگردیم و به عقب نگاه میکنیم ... میبینیم ما که ادعای تمدنی  پر فروغ رو داشتیم حالا داریم در لجنزار غرورمون فرو میریم 
ما نسل ادمهای شعاری بودیم 
نسل ادمهای خود بزرگ بین 
من همیشه خواستیم جامعه رو اصلاح کنیم 
یادمون روفته بود برای اصلاح یه جامعه باید از خودمون شروع کنیم 
هر روز نالیدیم و فحش دادیم و لیچار بار عاملان این روزهای نکبتبار کردیم 
اما یادمون رفت همین وزیر و وکیل و سیاستمدارا قسمتی از ما بودن 
ما اونها رو انتخاب کردیم 
ما بزرگشون کردیم 
ما 

دقیقا همینطوره، به همین فکر میکردم، که نوشتم، به همین فکر کردم که امت، ملت.... دزد زحمتکش و ... همه ماییم...

Ali Behdad Kia
خیلی خفن نوشتی پگاه جان، ممنونم ک لینکو دادی تا بخونم نوشتتو 🌹
Dr. Evil
از خودمون شروع کنیم...
شروع کردم...
خیلی وقته..
هنوزم دارم دست و پا میزنم و له میشم...
بین این همه آدم که این نوع سیاست و فرهنگ رفته تو پویت و خونشون..
تو وجودشون...
من شروع کردم.. شاید بعدأ درست شه.. شاید من باید شروع میکردم تا نسل های بعد از من راحت تر باشن!

من شروع کردم، دارم له مبشم.. ولی باز وضع دهه هفتادیا بهتر از ماست..
وضع دهه هشتادیا بهتر از اونا..

ما هممون تاوانیم...
نمیدونم چرا روح من تو این زندگی باید تاوان پس میداد...

گرچه همین امید داشتن به اینکه راه واسه بقیه ذره ای صاف تر شده خودش کلی دلخوشیه..
Dr. evil
من یادمه یه جا زیر یه پست خصوصی آدرس بلاگم رو گذاشتم واست!
اصلأ یادم نمیاد آدرسش چی بود..
پیدا کردی بهم بگو لطفأ
تو هیستوری ندارمش

talesofmysovereignlife.blog.i

Dr.Evil
ببین ایمیل زیر اون کامنت که آدرس وبلاگ رو نوشتم نبود؟ :|

نه نبود

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان