خاطرات یک قد بلند🍁


The Diaries of a Magniloquent Queen

بازخوردی به گذشته

از کلاس چهارم دبستان کمی این طرف تر یا آن طرف ترش بود که آخر دفتر مشق های از سال قبل مانده خاطره می نوشتم، آن روز ها درست نمی دانستم که این نوشتن ها توانایی است و اگر پر و بال بگیرد من هم امروز شده بودم روزنامه نگار بی بی سی یی سی ان انی چیزی :) از همین از وطن رانده شده ها و فحش بخورهای دنیای مجازی...
بگذرد که من از میان تمام توانایی هایم فقط توانستم مدیریت بازرگانی که هیچ علاقه ایی نداشتم را خیلی جدی و آکادمیک دنبال کنم...

2920 روز از اولین پست مطالبم در وبلاگ قبلی می گذرد.
خیلی وقت بود دلم می خواست تا مطلبی را بنویسم، ماند تا دیروز که تصمیم گرفتم جایی همین حوالی بلاگفا و بلاگر و ... دیواری برای نوشتن پیدا کنم.

(: Pegah ۲
آرش
بنویس! آری بنویس!تو همان دختر قلمی که از او ،شعر آبستن است!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان