خاطرات یک قد بلند🍁


The Diaries of a Magniloquent Queen

۱۸ بهمن ماه

یک نفر نیست تو را قسمت من گرداند

کار خیر است گر این شهر مسلمان دارد


بیت بالا را دو سه روز است با خودکار تحریر میکنم، هر چه بیشتر مینویسم خراب تر می‌شود، انگار انگشتان و جوهر خودکار بی اعتقادی پشت این کلمات را بهتر از من درک می کنند. به نظرم بیت جالبی امد، فارغ از اینکه معنایی ندارد. زندگیم در این چند روز پدیده های نو ظهور عجیبی را تجربه کرده است؛ از جوش بد شکل کنار لبم که به عضو جدیدی تبدیل شده گرفته تا زشتی ناخن هایم بعد از چهارده سال.

امیدوارم این زبان لعنتی که دست و پایم را برای ادامه دادن اهداف اینده ام بسته است، سر و سامانی بگیرد. عجیب است این کسری نمره در رسته ایی که خوب میدانمش. از عدم وجود ذره ایی انگیزه همین بس که کارد میوه خوری را برداشته ام و روی پوسته ی موز حکاکی میکنم. دلم خوش نیست، حالم از تک تک لحظات یک جا ماندن بهم میخورد. دلم نمیخاهد بی نصیب از این دنیا زیر آوری از آلاینده های صنعتی بمیرم. والله درک این حجم از بی توجهی برایم سخت است. مگر نمی شود اسلامی بود و دزدید و ریا کرد و مملکت را هم اداره کرد. نگران یازده میلیون (میلیارد) یورو فاینانس مالی هستم که دولت دریافت کرده چاله چوله هایش را پر کند. همین نشود که نوه ندیده های اقا زاده هم جزیره بنامشان شود و ایران یکی یکی کوه ها و معادن و جزیره هایش را زیر بار قرض و قوله هایش بدهد برود.


پ.ن

گاهی اوقات فکر میکنم که اگر نام مملکتمان ایران نبود،شاید کمتر اینگونه مورد تجاوز اعراب و امامه بسر ها قرار میگرفت، بعد تر به ذهنم می‌رسد که دستاری بر سرش ببندیم و به ملک عبدالله هی چیزی تبدیلش کنیم شاید فرجی شود.


دل نوشت

غرق در نفرت و خدایم، کاش یکی خلاصم کند!

(: Pegah ۰
رضا

گوش فرا دھید ای اھل دین ، چه عالم و چه عامی :

آنچه را که شما گناه می نامید من آن را عذاب می دانم : دزدی ، زنا
، دروغ ، جفا ، وقاحت و خشونت . اینان اجتناب ناپذیرند ، اینان معلولند .
گناھان شما در سر شماست در ذھنیّت و شیوۀ نگرش و قضاوت و
برنامه ریزی و آرزوھا و باورھا . و اعمال نادرست شما محصولجبری این نوع ذھنیّت است و شما به ھر شیوه ای که بخواھید ازبروز آن جلوگیری کنید به ناگاه از درب دگری از شما صادر می شودو رسوایتان می سازد یعنی به جبر شما را بسوی صدق می کشاند وباطنتان را ظاھر می کند . وامّا بذرھای گناھان کبیره را در ذھن شمامتذکّر می شوم :
ھر آرزوئی در ظرف دنیا ، اندیشۀ آزادی ، آرزوی به محبوبیّت در نزد
دیگران ، تفسیر ایثار گریهای خویشتن ، خود را از سائرین برتر دانستناز ھر حیث ، وظائف غریزی را در شأن خود ندانستن ، به غیر ازخود را علّت سرنوشت خود دانستن ، جدائی و شکست و مرگ و ناداریرا ناحق دانستن و بالاخره از تنھائی گریختن .

استاد علی اکبر خانجانی

Dr.Evil
So what??
چی درسته؟ که چی بشه؟
نیستی تو ایران؟
من درستم؟ تو درستی؟
نمیبینی همه مدعی؟
قشنگیه قضیه اینه همونایی که ادعا دارن از همه بیشتر جمهوری اسلامیزه هستن!
نبودی تو شرکت خصوصی؟ کار نکردی اونجا؟
اسمش خصوصیه!!!

حکومت توتالیتر همینه!
حکومت شخص محور همینه!!

میخواد شاه باشه، میخواد ملا! میخواد یه شرکت خصوصی!!
همشون یه big brother اون بالاست!!!
همشونم یه اوبراین میفرستن بین ملت تا ببینن اوضاع چیه!
آخر هم یه گلداشتاین میسازن بشه سوپاپ اطمینان!!


حکومت رو بیخیال! تو محل کارت همه چیز ردیفه؟؟ یه شرکت فسقلی خودش ماکت جمهوری اسلامیه!! جالب هم اینه همه مدعی!! غیر از اینه؟؟

یکسال بیشتره کار نمیکنم چون یه جمهوری اسلامی کوچیک بود، منتها من مجبور نبودم بمونم این شد که رها کردم،

چه عجب!!!
چرا اسم مستعار، داشتم ای پی رو چک میکردم لااقل دیشب میدون هروی بودید😬

Dr.Evil
دیشب چی؟

چه اشکال داره اسم مستعار؟ مثلأ اگه میذاشتم علی رضایی مشکلی نبود؟ یا مثلأ مهرنوش رضایی حل بود قضیه؟
 اسم مستعار یه خوبی که داره اینه که همه چیزو خنثی میکنه. قضاوت نمیشی!( یا کمتر قضاوت میشی) حرفت رو میزنی! مثل یه جور آواتار میمونه، آواتار کلامی، نه؟

من هیچ وقت اسم مستعار نداشتم، هیچ وقتم نخواستم خودمو پنهون کنم پشت خنثی بودن وقتی کسی نظر میذاره دیگه خنثی نیست، یا تکذیب میکنه یا تایید اصن این دنیا از اولش خنثی نداشت، یا چپ بود یا راست یا صفر بود یا یک، بعد اینم همینه. گفتم که گفته باشم، در جریان قرار بگیری مهرنوش😁

Dr.Evil
اینم یه دیده، صفر و یکی!
حالا خوبه خودمم صفر و یکم 😂
انی وی، منو نمیشناسی، فرقی نمیکنه...
فقط از نوشته هات حس میکنم تو خیلی چیزا هم جهت باشیم...
وقتی مینویسی بعضی موارد میبینم چیزایی که تو ذهن خودمه رو یکی دیگه داره میگه! حس بهتری دارم از تجربه های مفید یا شایدم نه خیلی ضروری ولی خیلی سخت اطرافم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان