خاطرات یک قد بلند🍁


The Diaries of a Magniloquent Queen

٢٦ آذرماه ١٣٩٥

صد سال دیگر در همین روز همه ی ما مرده ایم... 

من نگاهش میکنم، او نمی خوانَدَم ، او مرا دوست دارد من نمی خواهمش، می شود یک روز، یک ماه، سال ها و همچنان تنهاییم، دلم می خواست کسی بود کنارش می نشستم، زانوانم را بغل میگرفتم و با اشتیاق به کلماتش گوش میکردم، یا مثلا در یک عصر پاییزی که هنوز نسیمش موهایت را مینوازد بنشینم کنارش و به اغوش مردانه اش بخزم... 

دلخوری هایم تمامی ندارد،

وقتی به تنهایی ها وبی رمق بودن لحظاتم نگاه میکنم،

وقتی حساب کتاب روز های بیش رو مانده را می کنم، 

اینکه زنم و برایم مادر شدن چقققدر می تواند شیرین باشد،

اینکه زنم و زنانگی ها و طنازی هائم را یکی باید ببیند،

دلخور می شوم، بعد تو بیا و به خشکی و بی تفاوتیم هزار و یک خورده بگیر، اصلاً چه اهمیتی دارد، وقتی مردها تمام شده اند، زن بودن  چه معنی می دهد!

(: Pegah ۱
آرش
دلتنگی ها تمام می شود ، ١٠٠ ساله می شوى و به این روزها لبخند می زنی...
How
جالبه!
متن های جالبی خوندم اینجا جالب مینویسید👌🏼
یه سوال داشتم از شما
او که بود که اینگونه کرد؟

هیشکی، کلا کسی تو زندگی من نیست،

یه چیزی از کسی میبینم، یا حرکتی تو دنیا توجهم رو جلب میکنه منم مینویسم!
مرا چگونه یافتید؟

How
از اونجایی فضولی کردن و سرک کشیدن در زندگی دیگران کار پسندیده ای نیست و صد البته به کسی هم مربوط نیست که روابط دیگران تو چه مرحله ای هستش!
منظور اینکه به من مربوط نیست که شما در حال حاضر که امروز باشه یعنی بیست و دوم بهمن نود پنج با کسی رابطه دارید یا خیر!((چه تاریخ غریبی...سه سال دیگه میشه چهل سال))
در هر صورت همه ی ما در برحه ای از زمان با یک او یا چند او آشنا شدیم ، بعضی ها به تفاهم و تعامل مشترک رسیدن و با اوی خودشون موندن و خیلی ها هم بی اوی خود در حال زندگی کردن هستن و در ناخودآگاهشون بعضا سری به اون شخص مجهول میزنن، و من از آن سومین دسته ام!
داشتم ، نشد ، در دلم ماند و او دل از من تهی کرد !
و اما جواب سوال شما :
شما در این سومین دسته بندی هستید ، نه دقیقا، تقریبا!(یا برعکس)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان